Prekių grąžinimas

Gavus prekes, Pirkėjas privalo patikrinti:
1.1. ar prekių pakuotė nėra pažeista. Jeigu pakuotė pažeista, Pirkėjas turi apie tai informuoti kurjerį pristatymo metu bei užfiksuoti pažeidimus.
1.2. ar prekės nėra pažeistos, ar 
gautos visos užsakytos prekės ir radus neatitikimus informuoti Pardavėją nedelsiant (ne ilgiau negu per 48 val.), kitu atveju Pardavėjas gali atsisakyti keisti/pristatyti trūkstamas prekes.

2. Norint grąžinti tinkamos kokybės prekę per 14 dienų nuo jos įsigyjimo/gavimo datos, atlikite šiuos žingsnius:

  • Susisiekite el. paštu [email protected]. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
  • Prisekite pirkimo įrodymus: sąskaitą faktūrą/užsakymo numerį ir apmokėjimą įrodantį dokumentą (banko sąskaitos išrašą arba KPO kvitą).
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinant prekę Pardavėjui, turi būti užpildyta Prekės grąžinimo forma.

3. Norint grąžinti pažeistą prekę - susisiekite el. paštu [email protected], paaiškinkite priežastį ir prisekite pirkimo įrodymą. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.

4. Pardavėjas įsipareigoja pažeistą prekę pakeisti gerą, per 2 - 5 darbo dienas nuo vartotojo prašymo gavimo.

5. Prekių keitimas ir grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais.

6. Grąžinant kokybiškas prekes transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

7. Kilę ginčai dėl prekių grąžinimo sprendžiami LR įstatymais numatytu teisiniu keliu.



Pinigai grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžinamų prekių gavimo dienos ir patvirtinus, kad grąžinimas atitiko visas sąlygas.